My Blog List


Thursday, August 27, 2009

besfwenz yg sgt sengal dan besyh..ouh

TALK ABOUT FWENZ(gurlz)..???

mereka duorg sgt baek ngan me..
  • just fwen oke..
  • sgt best kwn ngan diorg
  • sgt sengal2..ahahahaha




1 . nisa
sengal2 ubi..
lol







profile
nur hanisah bte haji abdul aziz
  • kuat mkn
  • kuat kntot
  • kuat gosip
  • kuat merajuk
  • bajet kuat..
  • ahaha:D

kenalan dgn akuuh mse zaman bujang dulu..
at TEKNIK PORT DICKSON
  • form 4 satu kelas
  • form 5 dye kelas pling pandai n aku kelas last
  • right now aku yg lagi pndai dari dye..
ahahahahaha

dulu suke ejek aku :-
  • pendek
  • gemok
  • itam
right now
  • dye lagi pendek dari akuh
  • dye lagi gemuks dari aku
  • itam??aku still itam..
  • ahahahaha

  • done...
  • sory nisa
  • jgn mara taw2



2 . dowt
sengal lah jugak.. : D





PROFILE

NURUL SYUHAIDA BTE MT KASIM
  • tinggi
  • gemoks
  • poyo
  • kuat mkn
  • sopan
  • byk rahsia
  • ouchhh

  • Kawan dari kecik sampai skrg..
  • gado ngan dyew sgt selalu..
  • uhuhhu
  • sgt bijak(kdg2 kurang bijak jgak)
  • ahahaha


  • now stdy UITM melaka..
  • mrh kt me sebab xpegi PC fair je
  • (tu pown nk mrh)


p/s : forgive me about the PC FAIR
len kali owg xbuat agi keyh



FI NIS
yg len law nk diketegorikn dlm blog..
jd kwn duluw taw..
ouhuhu










No comments:

Post a Comment