My Blog List


Monday, July 19, 2010

nk cter rugby lagi..ahah

UNIVERSITY TECHNOLOGY MARA
VS
POLITEKNIK SEBERANG PERAI





friendly dgn UITM penang..
takde la hebat sgt..

1ST SET
 tak main..sebab bagi junior2 main...
kalah 5-7..
sape la stand off mase tuh..
sepak tak masuk..kaki tak bedung..ahaha

2ND SET
ketinggalan 0-7..
separuh mase ke-2 bola jatuh dan aku curi..
bawa lari dan passing kt hakim (kene tackle dan terus terase satu hentakan yg kuat di peha..ibarat kene hentak dgn kayu)
pusing2 kejap..ahaha
bgun2 ngk hakim lari laju dan terus try..
laju2!!! mmg aku tabik kt hakim..klo aku tak passing kt dye dgn cantik mst tak try..ahaha


lps try, g kt hakim n cakap camtu la main...


*tiba2 : (am..amek kick am...coach memekik))
hah???[ aku mne penah amek kick]
perasaan gabra...takot...nk terkencing..saket peha..sume ade...
kenape aku kene amek..ish2!!
ermmm 


then aku amek bola kt ref 
tarik nafas panjang2..lepasssss


dgn lafaz bismillah aku jatuhkan bola dan terus sepak...
bola tak smpai golpost lagi aku dah pusing tersengih2 sbb dah tau bola tu mst masukk..
tak sangke bai dpt sepak bola tu bukan men cantik lagi..ahahahhaa


keputusan seri 7-7..
nie bermakne aku hero lagi..ahahahha


2nd set seri 7-7..
kepujian diberikan kpd aku..ahahaha
kombang den bai...kehkehkeh..
tak sangke lak bole sepak sejauh tu..huhuhu
1st time kot...tak sia2 training sepak..hehhe




lps game g minum..
dari jalan kt pondok smpai la abes minum...
kene bahan...ferrhhh
mmg budak2 ney mulut longkang tol...
takpe2..
yg penting dpt jadi hero..ahahah


next target : OPEN 10'S PERAK..
men utk kelab UKM..
pasti menang...janji!!!!

No comments:

Post a Comment